Saturday, April 17, 2010

FYP...

" aku bosan dgn tesisku... aku rasa buang masa"

huhu.. mesti ade yg penah dgr sorang kwn kite nyanyi bnd ni kan.. die start nyanyi je rangkap ni... satu lab tergelak.. dari tension dan bermasam muke, semua terus tersenyum... hai hebat lagu ni... sampai semua org tergelak terbahak2.. mane taknye, kna dgn diri masing2 yg tgh berusaha nak siapkan FYP.. dah tu ade lak aral yg dtg.. makin la pening.. hehe.. Buat pengetahuan semua, lagu ni dinyanyikan oleh yati.. yati tukar lirik daripada lagu 'bengang' nyanyian hakim.. Elok jugak si yati ni nyanyi lagu spontan mcm ni dlm lab.. sekurang-kurangnya, tak de lah rase tegang sangat dalam lab tu kan.. boleh la jugak nak tersenyum ketawa..

FYP... FYP...
aku sayang betul dgn ko...
sampai sekarang aku tak sanggup nak tinggalkan ko...
ak sanggup nak bersame ko siang dan malam...
sampai buku pun ak tak tgk sgt..

FYP.. FYP...
ak syg ko sgt2..
byk betul pahit manis ak dgn ko..
byk yg aku belajar dgn ko...

FYP.. FYP...
ko tau x..
sepanjang aku dgn ko...
mesti ade kwn2 ak yg turut menemankan..
ko nak tau sape die??
zalikha ade, janna ade, ayuni ade, munirah ade, ain ade, aishah ade, cdah ade..
hai boleh kate semua ade la temankan aku..
sebab diorang tau...
aku syg ko sgt2..

tapi kan..
walaupun aku sgt syg dgn ko FYP...
tapi aku kna tinggalkan ko gak..
sbb aku nak grade on time..
jadi harapnye,
FYP ni bersedia utk ak tinggalkan..
huhu..
mampuke aku?
skali.. aku yg tak mampu tinggalkan ko sbb tak siap lagi..
mane boleh mcm tu kan..

hmmm..
xpe2.. usaha slagi ade mase..
dont give up...
semua org pun ade prob dgn FYP nye...
Kwn2 ku..
chaiyok2.. fighting.. ade mase g utk ke lab.. hehe..

InsyaAllah, semoga Allah permudahkan urusan kita semua.. AMINN..

No comments:

Post a Comment